Budgethulp

Budgethulp is Budgetbeheer, maar met meer persoonlijk contact. Met Budgethulp brengt u orde en rust in uw financiële situatie. Uw inkomen komt binnen op een speciale rekening. Daarvan betalen wij uw vaste lasten: huur, verzekeringen, gas en elektra. U stuurt al uw overige rekeningen naar ons op en die betalen we ook van dezelfde rekening. We reserveren geld voor rekeningen die u onverwacht, eenmalig of enkele keren per jaar moet betalen. Elke week of elke maand krijgt u een bepaald bedrag om uw boodschappen van te doen, dit wordt overgemaakt naar uw eigen bankrekening.

 

Met Budgethulp wordt u meer in het traject betrokken en hebt u meer inzicht in uw uitgavenpatroon. U stelt dus voor een gedeelte zelf orde op zaken. Regelmatig bespreken we gezamenlijk het uitgavenplan, nemen we de betalingen door en bieden we u hulpmiddelen voor het op de rails houden van uw budget.

Wat kost Budgethulp?

Budgethulp kost geld. Maar vergeleken met rood staan, schulden en onverwachte bijkomende kosten, kost het u een heleboel minder. Als uw gemeente dit product bij Kredietbank Nederland inkoopt, betaalt u niets. In sommige gevallen vergoedt de bijzondere bijstand de kosten.

Wilt u meer weten over Budgethulp? Neem dan contact op met Kredietbank Nederland.

Voor Budgethulp geldt een minimale looptijd van 3 maanden.