Klanttevredenheid

De mening van onze klanten is belangrijk voor ons. Kredietbank Nederland laat daarom doorlopend onderzoek doen onder haar klanten.

Onderzoeksopzet

Onder klanten van Kredietbank Nederland is onderzoek uitgevoerd waarvan het schuldsaneringstraject in 2017 afgewikkeld is. Voor het onderzoek zijn 1.967 klanten uitgenodigd, hiervan hebben 283 de vragenlijst ingevuld. Hiermee komt het responspercentage uit op 14,4%.

Algemene beoordeling

Het gemiddelde rapportcijfer wat is gegeven voor de totale dienstverlening van Kredietbank Nederland is een 7,5.

Net Promoter Score (NPS*): 29
* De NPS meet in welke mate klanten een bedrijf of organisatie aan zouden bevelen aan hun omgeving. Een getal hoger dan nul is prima.

Uitkomsten per gemeente

Het is mogelijk om bij ons het totale rapport en de uitkomsten specifiek per gemeente af te nemen.

Deze rapportages bevatten:

  • Algemene beoordeling (rapportcijfer, zou u iemand anders de Kredietbank aanbevelen);
  • Eerste contact (hoe bent u in contact gekomen met de Kredietbank);
  • Intakegesprek (waar, rapportcijfer, inhoudelijk);
  • Vervolgtraject (wie, rapportcijfer, inhoudelijk). Indien meerdere trajecten ingezet zijn worden die allemaal uitgevraagd;
  • Contact (afspraken, bereikbaarheid). Indien contact is geweest met meerdere afdelingen worden die allemaal uitgevraagd;
  • Mijn Bankgemak (hoeveelheid informatie, gebruiksvriendelijkheid);
  • Klachten (tevredenheid over oplossing);
  • Achtergrondkenmerken (leeftijd, gezinssamenstelling, inkomen).

De gemeente specifieke rapportage bevat alle informatie van de algemene rapportage, maar dan alleen van de inwoners van de gemeente.

Interesse?

Heeft u belangstelling voor een rapport voor uw gemeente? Of wilt u inzage in ons uitgebreide rapport van het klanttevredenheidsonderzoek? Neem dan via het directiesecretariaat per e-mail of telefonisch 088 62 62 777 contact met ons op.