Onze medewerkers doen hun best om je goed te helpen. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. In dat geval kun je op verschillende manieren laten weten dat je een klacht hebt.
Je kunt het beste eerst je klacht of opmerking bespreken met de medewerker(s) waar het over gaat. Bij Kredietbank Nederland vinden we het belangrijk om te leren van jouw ervaringen. We horen het graag als je tevreden bent, maar ook als je dat niet bent. Dan zoekt de medewerker samen met jou naar een oplossing. Je kunt ook vragen of de leidinggevende van die medewerker erbij komt.
Helpt dat niet of ben je daarna nog niet tevreden? Je kunt dan een formele klacht indienen via de klachtenfunctionaris. Volg hiervoor de stappen hieronder:
- Heb je een klacht over Kredietbank Nederland? Klik hier voor de stappen.
- Heb je een klacht over Beschermingsbewind? Klik hier voor de stappen.
- Heb je een klacht over Wsnp bewindvoering? Klik hier voor de stappen.
In de klachtenprocedure WSNP bewindvoering wordt verwezen naar de gedragscode Bewindvoerders WSNP, klik hier voor de gedragscode.
De klachtenfunctionaris van Kredietbank Nederland kan je helpen de juiste weg te vinden voor jouw klacht.