• Jaarverslag 2016 ‘Alles wat je aandacht geeft, groeit’

    31 juli 2017

    Jaarverslag 2016 ‘Alles wat je aandacht geeft, groeit’

    Bij Kredietbank Nederland geloven wij erin dat wij met elkaar iedere dag iets heel belangrijks doen: namelijk écht iets veranderen voor iemand anders. In 2016 investeerden wij in oplossingen op maat, flexibiliteit, snelheid en innovatie. En dat kon, want het gaat goed met Kredietbank Nederland. Er was ruimte voor innovatie en verbetering van onze dienstverlening, zodat wij ook in de… Lees meer »

  • 15 juni 2017

    Masterclassmiddag voor werkgevers

    Werknemers met financiële problemen? Dat komt in veel bedrijven voor. Werkgevers kunnen veel doen om werknemers met geldzorgen of schulden te helpen. Daarom houdt Ping Academy dit najaar op drie locaties in Noord Nederland de masterclassmiddag Het recept voor financieel gezonde medewerkers. Kijk snel op www.pingacademy.nl voor meer informatie en aanmelden. Lees meer »

  • 2 juni 2017

    Nieuw wetenschappelijk onderzoek Kredietbank Nederland Syncasso

    Lezen ≠ Begrijpen Laaggeletterdheid in kaart voor een effectievere communicatie 1 op de 9 Nederlanders is laaggeletterd, dit betekent dat deze Nederlanders moeite hebben om de communicatie van Kredietbank Nederland of Syncasso te lezen en begrijpen. Onderzoek over de relatie tussen lees- en rekenvaardigheden en financiële problemen suggereert dat mensen die moeite hebben met lezen… Lees meer »

  • 15 maart 2017

    Gemeentelijke heffingen en waterschapslasten

    Binnenkort ontvangt u weer de rekening van de gemeentelijke heffingen en de waterschapslasten. Om te voorkomen dat u teveel betaalt adviseren wij u kwijtschelding aan te vragen, ook als u denkt daar geen recht op te hebben. Als de gemeente/het waterschap beoordeelt dat u geen recht heeft op kwijtschelding, dan kunt u de rekeningen met de afwijzing bij ons inleveren. Wij kijken vervolgens graag… Lees meer »

  • 13 maart 2017

    Email storing

    Vorige week hebben wij een grote email storing gehad. Er zijn nog problemen met het mailverkeer van 9 maart jl., hierdoor kan het zijn dat uw mail niet door ons is behandeld. Er wordt hard gewerkt dit mailverkeer te herstellen. Lees meer »